Sunday 1 May 2011

Team B'SHOOT 2011

Gambar kenangan...sebenarnya ramai kaki kayuh kat Besut ni tapi dalam pic ni ada la beberapa orang kuat yang setia..Aku perkenalkan dari kiri Abe Mat (domestique dan partner kayuh aku), Abe Li (Sprinter dan tokey kedai basikal di Kuala Besut...nak basikal cari la die betul2 sebelah klinik Kuala Besut), Abe Sabri (climber dan ada kedai makan di Pasir Akar, ha meh la makan free), Abe Man (Sweeper "main letak je ni hehe" dan kalau korang nak tau ni la pemilik basikal paling mahal dalam geng2 kitorang...11K tu...), Kapten Mohd (ha jgan main2 org TUDM ni), Zul (aku la ni "young rider" dan tenaga pon x kuat mana..hehe). Abg Zam (Staf GERKO IPG KSM) dan orang kuat selama ni Tok Wan a.k.a Abe Lan (Sprinter, Climber) gaya macam cicakmen ni...lagi laju korg kayuh lagi melekat kat belakang...dengar2 cita taun ni last duk di Besut dan pas ni kalau nak jumpa kena la kayuh di kole Ganu...

Harap2 da posting ke da ngaja ke..dapat la aku jumpa ngan diorang ni lagi....

ade ramai lagi sebenarnya yang Polis ade SU Majlis ada dan macam2 lagi la...so secara kesimpulannya cari la satu benda yang korang boleh wat hidup ni seronok...aku lagi staun stengah da abeh da...ni la kenangan selama 4 Tahun duduk di Besut ni...

No comments: