Saturday, 8 September 2012

Raya Terakhir Bersama Kamu Sahabat..:'(

Assalammualaikum..w.b.t..

Adui berdebu da belog ni pakcik rasa, maaf la yek..Kesibukan yang melampau, banyak bebenor kojenye yang hendak disetelkan sampai susut da badan pakcik ni (auta jek)..haha.. Ha penulisan mengomel pakcik kali ini nak kongsi la stori al kisah raya peringkat IPG baru-baru ni..Bukan apa bila pikir-pikir balik tinggal berapa hari je dapat bersama, tahun depan dah tak dapat la nak bersama-sama lagi..Semoga kita bertemu, berpisah dan bertemu semula (andai ada rezeki) kerana Allah...

Azam Mubin, Dayah Kecik, Acap Libero, Pika Kak Cik Power, Shuk Mastulen, Nabila Ninja Boy

Pakcik Buruoi, Syida, Shu Dry, Eli Malyshier, Pudin (x leh kutuk), Alex is inoasis
Sekitar menyiapkan juadah raya buat tetamu
Ha tapi banyak-banyak gambar, gambar ni paling mahal tau..haha

Ha sonyum-sonyum..sonyuman sape paling menawan



Bersama Tutor kesayangan ni weh...jangan jelez der

Bersama retis weh..legend2!!!

Erkkk!!! Sape kata da clash tak leh bekawan (kes tetentu je la)..haha..be profesional la kan..ok jek..hoho..So tak payah nk kontroversi sal kitorang lagi yek, lagi-lagi si Chip sorang ni..mmg da takdir kami kawan je kan..sekelas lagi pon kan..No heart feelin'..peace!!!
Anak-anak mari beratur, papa nak bagi duit raya ni yek...
Antara tetamu bertuah pada hari tersebut..Daud bersama ?????
Orang lain jaga kelas, kami pi serbu kelas orang...hahaha
Abang Long Chip merenung masa depan memikirkan bajet kawen dengan Eza..pening2!!
Bersama tetamu rakan seangkatan kami..


Kemain lagi si paris ni


Ha dan lagi..nampak-nampak?

Ha apa lagi, da alang-alang ada prop kan..Kita balun je la..haha
Gambar ni diambil masa merisik untuk adik kitorang, si Alex Is Inoasis..
Ha gambar ni masa kitorang nak merisik untuk dapat adik ipar baru..haha..baik tak abang-abang dan kakak-kakak ni? Haha
Jeng-jeng-jeng!!!!
Mula-mula malu kucing
Malu-malu juge...;-)

Malu lagi!!!
Hahahaha...selesai sudah majlis merisik..moh la kita bergambar sekeluarga lagi kan...hehe
Mari menggilokan diri jom.....

Opp..Opp..Opp...Oppah KoDiang Style..
Pape pon terima kasih daun keladi dengan berbekalkan kenangan ini..Pakcik akan ingat sampai bila-bila..kalau da tua kang anak cucu cicit tanya pengalaman pakcik, boleh la pakcik ceritakan semula kan..Mintak ampun mintak maaf kalau ada tersinggung ye...

Sebelum menutup penulisan pakcik ni, pakcik memang suspek la geng marhaban ni..Korang memang style la habaq hang..hoho
Geng-geng Marhaban...

Geng Marhaban terbaik!!!
 Ok Sekian yang tak seberapa dari pakcik..Mohon undur diri, keja banyak tak siap lagi nih..hadoi...

Insan Yang Sedang Belajar
Osman.Z 



2 comments:

Bella Bell said...

Gambar gua tak banyak. Gua tak puas hati.


hahahahaha.


Tahun akhir. Sedih gua beb. :(

Osman Z. said...

hahaha

Tunggu la nanti pakcik post khas untuk ko

*tangan ke bahu mata ke atas....errrrrrr